welkom

Op 23 juni 2007 vertrokken we vanaf Amsterdam CS met de trein naar Berlijn, waarna we doorreisden richting het verre oosten. Bijna twee jaar later kwamen we terug in Nederland, nadat we 28 verschillende landen hadden bezocht. Al onze reisverslagen zijn op deze nieuwe website opnieuw gepubliceerd, hierna volgen een voor een de landen pagina’s en de onvolprezen hotel reports.

in beeld

Wat staat ons te wachten tijdens onze reis? Een tipje van de sluier zie je hier.
Liszt en Lenin

aug 1, 2008

In drie uur tijd brengt de trein ons van Wenen naar Boedapest. Erg aangenaam is het…

Keizerlijk Genieten

mrt 24, 2007

We wennen snel. Van een jetlag is geen sprake meer, vandaag bijna te laat voor het…

Rit door de woestijn

sep 29, 2008

We blijven anderhalve dag in Ashgabat en reizen daarna oostwaarts verder. We hebben afscheid genomen van…

Van Zuid naar Noord

apr 26, 2008

De laatste nacht op het Zuidereiland brengen we wederom door op een kampeerplek in het midden…

Pelgrims in Lhasa

okt 7, 2007

We zijn inmiddels een paar dagen in Lhasa. Het is een inspirerende stad. Veel minder Chinees…

Dag 1: Berlijn

jun 23, 2007

We zijn onderweg! Na een paar dagen vol hectiek rondom onze verhuizing konden we zo’n anderhalve…

Nederland

Amsterdam en Friesland

China

Chinese Muur

Koh Samui

Nadat we terugkeerden van onze reis waren we twee jaar lang te vinden in Amsterdam, fietsend door het park, wandelend langs de grachten of hangend aan een bar. Daarna vertrokken we opnieuw uit Nederland om een aantal jaar in Thailand te gaan wonen. Van onze belevenissen aldaar hebben we verslag gedaan op ons ‘Thuis in Thailand’ weblog.