welkom

Op 23 juni 2007 vertrokken we vanaf Amsterdam CS met de trein naar Berlijn, waarna we doorreisden richting het verre oosten. Bijna twee jaar later kwamen we terug in Nederland, nadat we 28 verschillende landen hadden bezocht. Al onze reisverslagen zijn op deze nieuwe website opnieuw gepubliceerd, hierna volgen een voor een de landen pagina’s en de onvolprezen hotel reports.

in beeld

Wat staat ons te wachten tijdens onze reis? Een tipje van de sluier zie je hier.
Grenspassage

mrt 15, 2008

We doen het rustig aan op deze grensdag. De afstanden zijn niet groot vandaag. Onze tuktuk…

Kroketten zonder bier

dec 15, 2007

Er zijn verkiezingen in Thailand en dat is te merken. Niet aan demonstraties, campagnes of grote…

Zuid-Korea Film

aug 25, 2007

We maakten tijdens onze trip door Zuid-Korea ook enkele filmopnamen en dat begint al bij het…

De weg naar Siem Reap

feb 22, 2008

We zijn erg blij met onze beslissing om gisteren niet verder te reizen. Vanochtend kunnen we…

Enkeltje Bangkok

nov 17, 2007

Het gaat precies zoals we hadden verwacht. Om het vliegveld van Calcutta te bereiken moeten we…

India: de herkansing

feb 2, 2009

Het leek wel alsof Air Asia ons een laatste waarschuwing wilde geven. Doe het niet! We…

Nederland

Amsterdam en Friesland

China

Chinese Muur

Koh Samui

Nadat we terugkeerden van onze reis waren we twee jaar lang te vinden in Amsterdam, fietsend door het park, wandelend langs de grachten of hangend aan een bar. Daarna vertrokken we opnieuw uit Nederland om een aantal jaar in Thailand te gaan wonen. Van onze belevenissen aldaar hebben we verslag gedaan op ons ‘Thuis in Thailand’ weblog.