welkom

Op 23 juni 2007 vertrokken we vanaf Amsterdam CS met de trein naar Berlijn, waarna we doorreisden richting het verre oosten. Bijna twee jaar later kwamen we terug in Nederland, nadat we 28 verschillende landen hadden bezocht. Al onze reisverslagen zijn op deze nieuwe website opnieuw gepubliceerd, hierna volgen een voor een de landen pagina’s en de onvolprezen hotel reports.

in beeld

Wat staat ons te wachten tijdens onze reis? Een tipje van de sluier zie je hier.
Het midden van niets

apr 24, 2008

We rijden na ons bezoek aan de westkust via de Bullers Gorge, de ‘Pancake rocks’ en…

De puputan van Bali

jan 8, 2009

De Heren van Bali hebben zich in hun mooiste gewaden gekleed. De juwelen glinsteren op hun…

Het verstilde zuiden

mrt 14, 2008

Aanvankelijk wilden we na twee dagen in Kampot direct door naar Vietnam, maar we besluiten eerst…

De heilige Eyüp

aug 12, 2008

Onze nachttrein naar Ankara vertrekt pas om 22.30 uur, dus we hebben nog een dag te…

Maori Te Papa

apr 27, 2008

Onze eerste kennismaking met het Noordereiland is de hoofdstad Wellington. De stad ligt aan een baai…

De weg naar Lhasa (3)

sep 29, 2007

Yanjing – Rawa Dan zien we tot onze verbazing dat Norbu tijdens de lunch zijn jeep…

Nederland

Amsterdam en Friesland

China

Chinese Muur

Koh Samui

Nadat we terugkeerden van onze reis waren we twee jaar lang te vinden in Amsterdam, fietsend door het park, wandelend langs de grachten of hangend aan een bar. Daarna vertrokken we opnieuw uit Nederland om een aantal jaar in Thailand te gaan wonen. Van onze belevenissen aldaar hebben we verslag gedaan op ons ‘Thuis in Thailand’ weblog.