welkom

Op 23 juni 2007 vertrokken we vanaf Amsterdam CS met de trein naar Berlijn, waarna we doorreisden richting het verre oosten. Bijna twee jaar later kwamen we terug in Nederland, nadat we 28 verschillende landen hadden bezocht. Al onze reisverslagen zijn op deze nieuwe website opnieuw gepubliceerd, hierna volgen een voor een de landen pagina’s en de onvolprezen hotel reports.

in beeld

Wat staat ons te wachten tijdens onze reis? Een tipje van de sluier zie je hier.
Marco Polo achterna

jul 24, 2008

We hebben inmiddels ruim vier weken in Amsterdam doorgebracht. Het was een erg mooie tijd. Varen…

De weg naar Lhasa (6)

okt 2, 2007

Tongmae – Basomtso In het midden van het meer is een eilandje waar zich een klooster…

Die ene moedige man

mrt 22, 2007

Om 07.00 uur (Beijing tijd) landen we op een bewolkt vliegveld. Het is minder imposant dan…

Beijing voor beginners

mrt 21, 2007

Het moet bijna een jaar geleden zijn. We kijken op televisie naar Peking Express, dit keer…

Dwalen door Tokyo

jul 19, 2007

Zo af en toe hoef je zelf geen plannen te maken, maar gebeurt dat voor je.…

Kredietcrisis onderweg

okt 30, 2008

De eerste beelden van dalende aandelenkoersen, instortende beurzen en politici in paniek zagen we vanuit onze…

Nederland

Amsterdam en Friesland

China

Chinese Muur

Koh Samui

Nadat we terugkeerden van onze reis waren we twee jaar lang te vinden in Amsterdam, fietsend door het park, wandelend langs de grachten of hangend aan een bar. Daarna vertrokken we opnieuw uit Nederland om een aantal jaar in Thailand te gaan wonen. Van onze belevenissen aldaar hebben we verslag gedaan op ons ‘Thuis in Thailand’ weblog.