welkom

Op 23 juni 2007 vertrokken we vanaf Amsterdam CS met de trein naar Berlijn, waarna we doorreisden richting het verre oosten. Bijna twee jaar later kwamen we terug in Nederland, nadat we 28 verschillende landen hadden bezocht. Al onze reisverslagen zijn op deze nieuwe website opnieuw gepubliceerd, hierna volgen een voor een de landen pagina’s en de onvolprezen hotel reports.

in beeld

Wat staat ons te wachten tijdens onze reis? Een tipje van de sluier zie je hier.
Goodbye Vietnam

apr 4, 2008

Onze voorlopig laatste dagen in Azië brengen we door in Hanoi. Meer dan negen maanden geleden…

Dag 1: Berlijn

jun 23, 2007

We zijn onderweg! Na een paar dagen vol hectiek rondom onze verhuizing konden we zo’n anderhalve…

For your safety

apr 21, 2008

Nieuw-Zeelanders houden niet van risico’s. Overal word je gewaarschuwd voor mogelijke gevaren die de bezoeker wellicht…

Nachtbus naar Hoi An

mrt 21, 2008

De reisopties vanuit Nha Trang zijn beperkt. De busmaffia heeft bedacht dat er richting het noorden…

De stad van Mozart

jul 29, 2008

Het is vreemd om na vijf weken in Amsterdam onze reis te vervolgen. We waren bijna…

Overal wereldreizigers

mei 15, 2007

We zitten op een terras in Burdaard, aan het water. We eten iets en doen een…

Nederland

Amsterdam en Friesland

China

Chinese Muur

Koh Samui

Nadat we terugkeerden van onze reis waren we twee jaar lang te vinden in Amsterdam, fietsend door het park, wandelend langs de grachten of hangend aan een bar. Daarna vertrokken we opnieuw uit Nederland om een aantal jaar in Thailand te gaan wonen. Van onze belevenissen aldaar hebben we verslag gedaan op ons ‘Thuis in Thailand’ weblog.